Календарне планування уроків української мови у 3 класі

Календарне планування уроків української мови у 3 класі

Українська мова

3,5 год на тиждень

Тема уроку

Вправи

Дата

Повторення вивченого в 2 класі

Мова й мовлення

1

Мова в житті народу с.4-5

§ 1, 1-4

01.09

2

Усне й писемне мовлення с.5-6

§ 2, 5-9

05.09

3

Культура мовлення. Слова ввічливості. с.6-7

§ 3, 10-13

06.09

4

Діагностувальна робота. Списування.

 

07.09

Слово. Значення слова

5

 Аналіз діагностувальної роботи.  Досліджую слова з прямим та переносним значенням. С.8-10

§ 4, 14-19

08.09

6

Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. С.11-12

§ 5, 20-25

12.09

7

Розвиток зв’язного мовлення. Усне та писемне мовлення. Звертання.

 

13.09

8

Досліджую слова, близькі за значенням (синоніми). С. 13-14

§ 6, 26-30

15.09

9

Досліджую слова, протилежні за значенням (антоніми). Навчальний діалог. С.15-16

§ 7, 31-35

19.09

Будова слова

10

Досліджую корінь слова. Спільнокореневі (споріднені слова) слова.  С.17-19

§ 8, 36-39

20.09

11

Утворюю спільнокореневі (споріднені слова) слова.  С. 17-19

§ 8, 40-41

21.09

12

Діагностувальна робота. Діалог.

 

 

22.09

13

Поняття про закінчення.Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без уживання терміна) на прикладах із різних частин мови с.20-23

§ 9,

42-51

26.09.

14

Розвиток зв’язного мовлення №2. Складання діалогу.

 

27.09

15

Основа слова. Розрізняю частини основи. С.24-26

§ 10, 52-57

29.09

16

Добираю спільнокореневі слова.  С. 26-27

§ 10, 58-62

03.10

17

Діагностувальна робота. Мовна тема. Слово. Будова слова.

 

04.10

18

 Аналіз діагностувальної роботи.  Досліджую чергування голосних [о], [а] з [і] у коренях слів  с. 28-30

§ 11,

63-67

05.10

19

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і

[з’], [ц’], [с’]   с. 30-32

§ 11,

68-73

06.10

20

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів. С. 33-34

 §12,

74-75

10.10

21

Розвиток зв’язного мовлення №3.________

______________________________________

 

11.10

22

Перевіряю слова із ненаголошеними

[е], [и] в корені слова.  С.34

§ 12,

76-79

13.10

23

Перевіряю слова із ненаголошеними

[е], [и] в корені слова.  С.34

§ 12,

76-79

17.10

24

Усвідомлюю зміст поняття «орфограма».  Написання ненаголошених голосних звуків [е], [и] у корені слова  с.35-36

§ 12,

80-85

18.10

25

Спостереження за вимовою та правописом слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом. С.37 Навчальний диктант.

§ 12,

86-88

19.10

26

Досліджую слова із ненаголошеними голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. С.38

§ 12,

89-91

20.10

27

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні) с.39-40

§ 13,

92-96

24.10

28

Розвиток зв’язного мовлення №4 «Про що говорить заголовок» . Складання  і запис тексту за поданим зачином і основною частиною

 

25.10

29

Написання слів із дзвінкими та глухими приголосними. С. 41-43

§ 13,

97-102

27.10

30

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті. С. 43-45

§ 13,

103-107

31.10

31

Діагностувальна робота. Діалог

 

01.11

32

 Аналіз діагностувальної роботи.  Префікс. Словотворча роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами. С. 45-47

§ 14,

108-113

02.11

33

Спостерігаю за префіксами та прийменниками. с. 47-49

§ 15,

114-119

03.11

34

Досліджую правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами  С. 50-52

§ 16,

120-124

07.11

35

Розвиток зв’язного мовлення №5. ________

______________________________________

 

08.11

36

Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. С.52-53

§ 16,

125-127

10.11

37

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-).  С. 53-54

§ 16,

127-129

14.11

38

Апостроф після префіксів перед

я, ю, є, ї.  С. 54-56

§ 17,

130-135

15.11

39

Засвоєння правил переносу слів із префіксами. С. 56-57

§ 17,

136-140

16.11

40

Досліджую суфікс. Роль суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах. С. 58-59

§ 18,

141-145

17.11

41

Творення слів із найуживанішими суфіксами. Розбір слова за будовою.  С. 59-61

§ 18,

146-150

21.11

42

Розвиток зв’язного мовлення №6. ________

______________________________________

 

22.11

43

Тренувальні вправи на повторення.

С.62

24.11

44

Діагностувальна робота. Мовна тема.

Будова слова.

 

28.11

Частини мови

45

 Аналіз діагностувальної роботи.  Поняття про частини мови: іменник, прикметник, дієслово. Службові слова. Роль службових слів у реченні с. 63-65

§ 19,

151-156

29.11

46

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови.  С. 65-67

§ 19,

157-161

30.11

47

Іменник як частина мови. Роль іменників у мовленні.  С.68-70

§ 20,

162-166

01.12

48

Іменники – назви істот та неістот. с. 70-71

§ 20,

167-171

05

49

Розвиток зв’язного мовлення №7. ________

______________________________________

 

06

50

Іменники — власні та загальні.  Велика буква у власних іменниках.с. 72-74

§ 21,

172-177

08

51

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

52

 Аналіз діагностувальної роботи.    Утворення іменників. Поняття предметності. С.74-76

§ 21,

178-182

 

53

Змінювання іменників за числами. С.76-77

§ 22,

183-185

 

54

Тренувальні вправи

 

 

55

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар