Календарне планування уроків української мови у 3 класіУкраїнська
мова
3,5 год на
тиждень
№
Тема уроку
Вправи
Дата
Повторення
вивченого в 2 класі
Мова
й мовлення
1
Мова в житті народу с.4-5
§
1, 1-4
01.09
2
Усне й писемне мовлення с.5-6
§ 2, 5-9
05.09
3
Культура мовлення. Слова
ввічливості. с.6-7
§ 3, 10-13
06.09
4
Діагностувальна робота.
Списування.
07.09
Слово.
Значення слова
5
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую слова з прямим та переносним
значенням. С.8-10
§ 4, 14-19
08.09
6
Слова, однакові за звучанням і
написанням, але різні за значенням. С.11-12
§ 5, 20-25
12.09
7
Розвиток зв’язного мовлення. Усне та писемне мовлення. Звертання.
13.09
8
Досліджую слова, близькі за
значенням (синоніми). С. 13-14
§ 6, 26-30
15.09
9
Досліджую слова, протилежні за
значенням (антоніми). Навчальний діалог. С.15-16
§ 7, 31-35
19.09
Будова
слова
10
Досліджую корінь слова.
Спільнокореневі (споріднені слова) слова.
С.17-19
§ 8, 36-39
20.09
11
Утворюю спільнокореневі
(споріднені слова) слова. С. 17-19
§ 8, 40-41
21.09
12
Діагностувальна робота.
Діалог.
22.09
13
Поняття про закінчення.Роль
закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без
уживання терміна) на прикладах із різних частин мови с.20-23
§ 9,
42-51
26.09.
14
Розвиток зв’язного мовлення №2. Складання діалогу.
27.09
15
Основа слова. Розрізняю частини основи. С.24-26
§ 10, 52-57
29.09
16
Добираю спільнокореневі слова. С. 26-27
§ 10, 58-62
03.10
17
Діагностувальна
робота. Мовна тема. Слово. Будова слова.
04.10
18
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую чергування голосних [о], [а] з
[і] у коренях слів с. 28-30
§ 11,
63-67
05.10
19
Спостерігаю за чергуванням
приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і
[з’], [ц’], [с’] с. 30-32
§ 11,
68-73
06.10
20
Вимова та правопис слів із
ненаголошеними [е], [и] у коренях слів. С. 33-34
§12,
74-75
10.10
21
Розвиток зв’язного мовлення №3.________
______________________________________
11.10
22
Перевіряю слова із ненаголошеними
[е], [и] в корені слова. С.34
§ 12,
76-79
13.10
23
Перевіряю слова із ненаголошеними
[е], [и] в корені слова. С.34
§ 12,
76-79
17.10
24
Усвідомлюю зміст поняття
«орфограма». Написання ненаголошених
голосних звуків [е], [и] у корені слова с.35-36
§ 12,
80-85
18.10
25
Спостереження за вимовою та правописом
слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються
наголосом. С.37 Навчальний диктант.
§ 12,
86-88
19.10
26
Досліджую слова із ненаголошеними
голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. С.38
§ 12,
89-91
20.10
27
Вимова і правопис
слів із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні) с.39-40
§ 13,
92-96
24.10
28
Розвиток зв’язного
мовлення №4 «Про що говорить заголовок» . Складання і запис тексту за поданим зачином і основною частиною
25.10
29
Написання слів із
дзвінкими та глухими приголосними. С. 41-43
§ 13,
97-102
27.10
30
Правило перевірки правопису слів
типу просьба, боротьба, кігті, нігті. С. 43-45
§ 13,
103-107
31.10
31
Діагностувальна робота.
Діалог
01.11
32
Аналіз діагностувальної роботи. Префікс. Словотворча роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами. С. 45-47
§ 14,
108-113
02.11
33
Спостерігаю за префіксами та
прийменниками. с. 47-49
§ 15,
114-119
03.11
34
Досліджую правопис префіксів
роз-, без-. Перенос слів з префіксами С. 50-52
§ 16,
120-124
07.11
35
Розвиток зв’язного мовлення №5. ________
______________________________________
08.11
36
Спостереження за збігом однакових
приголосних звуків на межі префікса і кореня. С.52-53
§ 16,
125-127
10.11
37
Практичне ознайомлення з
написанням префіксів з- (с-). С. 53-54
§ 16,
127-129
14.11
38
Апостроф після префіксів перед
я, ю, є, ї. С. 54-56
§ 17,
130-135
15.11
39
Засвоєння правил переносу слів із
префіксами. С. 56-57
§ 17,
136-140
16.11
40
Досліджую суфікс. Роль суфіксів у
слові. Визначення суфіксів у словах. С. 58-59
§ 18,
141-145
17.11
41
Творення слів із найуживанішими
суфіксами. Розбір слова за будовою. С. 59-61
§ 18,
146-150
21.11
42
Розвиток зв’язного мовлення №6. ________
______________________________________
22.11
43
Тренувальні вправи на повторення.
С.62
24.11
44
Діагностувальна робота. Мовна тема.
Будова слова.
28.11
Частини
мови
45
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про частини мови: іменник,
прикметник, дієслово. Службові слова.
Роль службових слів у реченні с. 63-65
§ 19,
151-156
29.11
46
Спільнокореневі слова, що
належать до різних частин мови. С. 65-67
§ 19,
157-161
30.11
47
Іменник як
частина мови. Роль іменників у мовленні. С.68-70
§ 20,
162-166
01.12
48
Іменники – назви істот та
неістот. с. 70-71
§ 20,
167-171
05
49
Розвиток зв’язного мовлення №7. ________
______________________________________
06
50
Іменники
— власні та загальні. Велика буква у
власних іменниках.с. 72-74
§ 21,
172-177
08
51
Діагностувальна робота.
Диктант
52
Аналіз діагностувальної роботи. Утворення іменників. Поняття предметності. С.74-76
§ 21,
178-182
53
Змінювання
іменників за числами. С.76-77
§ 22,
183-185
54
Тренувальні вправи
55
Підсумковий урок за І семестр
Українська
мова
3,5 год на
тиждень
№ |
Тема уроку |
Вправи |
Дата |
Повторення
вивченого в 2 класі Мова
й мовлення |
|||
1 |
Мова в житті народу с.4-5 |
§
1, 1-4 |
01.09 |
2 |
Усне й писемне мовлення с.5-6 |
§ 2, 5-9 |
05.09 |
3 |
Культура мовлення. Слова
ввічливості. с.6-7 |
§ 3, 10-13 |
06.09 |
4 |
Діагностувальна робота.
Списування. |
|
07.09 |
Слово.
Значення слова |
|||
5 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую слова з прямим та переносним
значенням. С.8-10 |
§ 4, 14-19 |
08.09 |
6 |
Слова, однакові за звучанням і
написанням, але різні за значенням. С.11-12 |
§ 5, 20-25 |
12.09 |
7 |
Розвиток зв’язного мовлення. Усне та писемне мовлення. Звертання. |
|
13.09 |
8 |
Досліджую слова, близькі за
значенням (синоніми). С. 13-14 |
§ 6, 26-30 |
15.09 |
9 |
Досліджую слова, протилежні за
значенням (антоніми). Навчальний діалог. С.15-16 |
§ 7, 31-35 |
19.09 |
Будова
слова |
|||
10 |
Досліджую корінь слова.
Спільнокореневі (споріднені слова) слова.
С.17-19 |
§ 8, 36-39 |
20.09 |
11 |
Утворюю спільнокореневі
(споріднені слова) слова. С. 17-19 |
§ 8, 40-41 |
21.09 |
12 |
Діагностувальна робота.
Діалог.
|
|
22.09 |
13 |
Поняття про закінчення.Роль
закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без
уживання терміна) на прикладах із різних частин мови с.20-23 |
§ 9, 42-51 |
26.09. |
14 |
Розвиток зв’язного мовлення №2. Складання діалогу. |
|
27.09 |
15 |
Основа слова. Розрізняю частини основи. С.24-26 |
§ 10, 52-57 |
29.09 |
16 |
Добираю спільнокореневі слова. С. 26-27 |
§ 10, 58-62 |
03.10 |
17 |
Діагностувальна
робота. Мовна тема. Слово. Будова слова. |
|
04.10 |
18 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую чергування голосних [о], [а] з
[і] у коренях слів с. 28-30 |
§ 11, 63-67 |
05.10 |
19 |
Спостерігаю за чергуванням
приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’] с. 30-32 |
§ 11, 68-73 |
06.10 |
20 |
Вимова та правопис слів із
ненаголошеними [е], [и] у коренях слів. С. 33-34 |
§12, 74-75 |
10.10 |
21 |
Розвиток зв’язного мовлення №3.________ ______________________________________ |
|
11.10 |
22 |
Перевіряю слова із ненаголошеними
[е], [и] в корені слова. С.34 |
§ 12, 76-79 |
13.10 |
23 |
Перевіряю слова із ненаголошеними
[е], [и] в корені слова. С.34 |
§ 12, 76-79 |
17.10 |
24 |
Усвідомлюю зміст поняття
«орфограма». Написання ненаголошених
голосних звуків [е], [и] у корені слова с.35-36 |
§ 12, 80-85 |
18.10 |
25 |
Спостереження за вимовою та правописом
слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються
наголосом. С.37 Навчальний диктант. |
§ 12, 86-88 |
19.10 |
26 |
Досліджую слова із ненаголошеними
голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. С.38 |
§ 12, 89-91 |
20.10 |
27 |
Вимова і правопис
слів із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні) с.39-40 |
§ 13, 92-96 |
24.10 |
28 |
Розвиток зв’язного
мовлення №4 «Про що говорить заголовок» . Складання і запис тексту за поданим зачином і основною частиною |
|
25.10 |
29 |
Написання слів із
дзвінкими та глухими приголосними. С. 41-43 |
§ 13, 97-102 |
27.10 |
30 |
Правило перевірки правопису слів
типу просьба, боротьба, кігті, нігті. С. 43-45 |
§ 13, 103-107 |
31.10 |
31 |
Діагностувальна робота.
Діалог |
|
01.11 |
32 |
Аналіз діагностувальної роботи. Префікс. Словотворча роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами. С. 45-47 |
§ 14, 108-113 |
02.11 |
33 |
Спостерігаю за префіксами та
прийменниками. с. 47-49 |
§ 15, 114-119 |
03.11 |
34 |
Досліджую правопис префіксів
роз-, без-. Перенос слів з префіксами С. 50-52 |
§ 16, 120-124 |
07.11 |
35 |
Розвиток зв’язного мовлення №5. ________ ______________________________________ |
|
08.11 |
36 |
Спостереження за збігом однакових
приголосних звуків на межі префікса і кореня. С.52-53 |
§ 16, 125-127 |
10.11 |
37 |
Практичне ознайомлення з
написанням префіксів з- (с-). С. 53-54 |
§ 16, 127-129 |
14.11 |
38 |
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. С. 54-56 |
§ 17, 130-135 |
15.11 |
39 |
Засвоєння правил переносу слів із
префіксами. С. 56-57 |
§ 17, 136-140 |
16.11 |
40 |
Досліджую суфікс. Роль суфіксів у
слові. Визначення суфіксів у словах. С. 58-59 |
§ 18, 141-145 |
17.11 |
41 |
Творення слів із найуживанішими
суфіксами. Розбір слова за будовою. С. 59-61 |
§ 18, 146-150 |
21.11 |
42 |
Розвиток зв’язного мовлення №6. ________ ______________________________________ |
|
22.11 |
43 |
Тренувальні вправи на повторення. |
С.62 |
24.11 |
44 |
Діагностувальна робота. Мовна тема. Будова слова. |
|
28.11 |
Частини
мови |
|||
45 |
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про частини мови: іменник,
прикметник, дієслово. Службові слова.
Роль службових слів у реченні с. 63-65 |
§ 19, 151-156 |
29.11 |
46 |
Спільнокореневі слова, що
належать до різних частин мови. С. 65-67 |
§ 19, 157-161 |
30.11 |
47 |
Іменник як
частина мови. Роль іменників у мовленні. С.68-70 |
§ 20, 162-166 |
01.12 |
48 |
Іменники – назви істот та
неістот. с. 70-71 |
§ 20, 167-171 |
05 |
49 |
Розвиток зв’язного мовлення №7. ________ ______________________________________ |
|
06 |
50 |
Іменники
— власні та загальні. Велика буква у
власних іменниках.с. 72-74 |
§ 21, 172-177 |
08 |
51 |
Діагностувальна робота.
Диктант |
|
|
52 |
Аналіз діагностувальної роботи. Утворення іменників. Поняття предметності. С.74-76 |
§ 21, 178-182 |
|
53 |
Змінювання
іменників за числами. С.76-77 |
§ 22, 183-185 |
|
54 |
Тренувальні вправи |
|
|
55 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар